Op zoek naar een Digital Marketeer

Als toonaangevend communicatiebureau met vestigingen in Antwerpen, Brugge en Brussel verrassen we klanten al meer dan 35 jaar met vinnige crossmediale campagnes. Online, offline en events. Business to consumer en business to business. We doen het allemaal! Om ons onlinemarketingteam in Brugge verder te versterken, zoeken we een ervaren Digital Marketeer (m/v/x).

 

Wie ben jij?

  • Je analyseert de marketingactiviteiten van de klant, voert concurrentie-analyses uit en komt met strategische oplossingen die de opdrachtgever online doen scoren (binnen het afgesproken budget).

  • Je zet sterke digitale campagnes op. Funnel marketing, lead generation, SEO, CRO, SEA, keyword analyses, videomarketing, marketing automation, remarketing, ... You love it!

  • Je bent vertrouwd met zowel het technische aspect van onlinemarketing als de creatieve kant. Je bedenkt originele ideeën en spitsvondige content voor opvallende campagnes.

  • Je weet hoe je contentkalenders en een socialemediastrategie moet opzetten. Je bedenkt leuke advertenties en boeiende blogtopics en staat in voor het beheer van alle socialemediakanalen bij de klant.

  • Je volgt elke campagne op en kijkt hoe je de traffic, conversieratio, verkoopcijfers, … kan optimaliseren en de KPI’s kan behalen én overstijgen.

  • Je rapporteert en evalueert de resultaten van je onlinecampagnes door middel van heldere dashboards.

  • Je werkt nauw samen met het accountteam, onze creatives, copywriters en webdevelopers. Zo krijg je iedereen achter jouw campagnes en zet je een straf resultaat neer.

  • Onze consultants steunen, inspireren en adviseren jou wanneer nodig.

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je hebt 2+ jaar ervaring in een digital marketing functie, bij voorkeur in een agency.

  • Je hebt een marketingopleiding achter de rug, met het accent op digitale marketing en communicatie.

  • Je blijft up-to-date met digitale marketing media en tools. Je bent bezeten van nieuwe ontwikkelingen en schoolt jezelf voortdurend bij. Je hebt dan ook de nodige certificaties op je naam.

  • Je kent de laatste socialemediatrends en past die toe in je eigen werk.

  • Je bent analytisch, creatief én communicatief sterk. Je duikt graag in de cijfers om je campagneresultaten te analyseren, maar slaagt er ook in je boodschap copywise krachtig samen te vatten en de aandacht te trekken in de sociale media.

  • Je bent flexibel en past je gemakkelijk aan.

  • Je bent zelfsturend, je ziet werk en je bent sterk in prioriteiten stellen. Je neemt initiatieven en gaat all the way om een zo goed mogelijk resultaat neer te zetten.

  • Je hebt sterke sociale vaardigheden, bent als teamplayer vlot in de omgang, diplomatisch en empathisch.

Wat bieden wij jou aan?

  • Een voltijdse en afwisselende job in een aangename en dynamische omgeving van een communicatiebureau dat al meer dan 35 jaar tot de grootste onafhankelijke bureaus van België behoort.

  • Boeiende opdrachten voor een waaier aan nationale en internationale klanten.

  • De support van een zot team.

  • Een marktconforme beloning voor je werk, met tal van extralegale voordelen.

Download bijlage(s)

Cookie beleid

Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.

Privacy beleid

Met inachtneming van de Wet bescherming persoonsgegevens van 6 juli 2000, geef ik toestemming mijn persoonsgegevens te verwerken in het kader van de werving- en selectieprocedure. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens langer te bewaren dan voor de verwezenlijking van de doeleinden waarvoor zij werden verkregen nodig is, of verder te bewerken. Ik verklaar dat de verstrekte informatie nauwkeurig is, en zo nodig is bijgewerkt naar de laatste stand van zaken. Bijgevoegde bestanden bevatten naar mijn weten geen computervirussen of malware. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens te verwerken met het oog op direct marketing.


 

Lees hier het volledige privacybeleid van Jobtoolz